iksteunmalawi.reismee.nl

Stilte na de storm

Zo, dat was even een tijdje geleden dat jullie wat van ons gehoord hebben. Inmiddels zijn we alweer 4 weken in Nederland, en hebben we onze draai weer een soort van teruggevonden.

Na een héle lange, vermoeiende reis ('s nachts 6 uur wachten op Addis Abeba (Ethopie) is niet het leukste om te doen) kwamen we op vrijdag 29 juli aan op Schiphol. Wat was het gek om weer in Nederland te zijn! Wat mij (Anouk) het meeste opviel was dat alles zo groot, zo schoon, en zó netjes was. Wow!

Het heeft voor mij een tijdje geduurd voordat ik weer terug in mijn oude ritme kon stappen. Zoals een klant in de winkel heel mooi zei 'alles is hier hetzelfde gebleven, terwijl jij bent veranderd. Het is dus logisch dat je even moeite hebt om hier te zijn.' Daar kwam bij dat ik de kinderen, de mensen, het land en m'n huisgenootjes óntzettend miste. Voor nu kijken we terug op een prachtige reis! Mijn fotoboek (met 300 foto's, oeps) is klaar, mocht je hem willen zien; laat het me vooral weten.

Smile

Ook voor mij (Mylène) is het nog een beetje wennen hier in Nederland. Allerlei kleine dingetjes die in Malawi zo anders gingen moet ik hier weer opnieuw uitvinden. Ik vind het heel erg leuk om zoveel vragen te krijgen van familie en vrienden over hoe het daar was! Dank jullie wel! Ook ik heb een fotoboek gemaakt, maar die is onderweg. Iedereen mag hem natuurlijk bekijken. Laat maar weten!

We zijn ook druk bezig met de tegenprestaties die hier pas uitgevoerd konden worden. Zo hebben we al foto's gestuurd naar een docent, heb ik aan mijn zus en zwager al heeel veel foto's laten zien van de safari en zijn we bezig met een presentatie voor op de pabo.

Ik geniet nog heel erg na en dat zal ik nog wel even blijven doen!

Bedankt iedereen voor al jullie lieve berichtjes, appjes en het feit dat jullie ons gevolgd hebben. Heel fijn!

Reacties

Reacties

Hanny

Gisteren al heel veel foto's gezien was erg indrukwekkend.Bedankt dat we met jullie verhalen en foto's een kijkje van jullie project mochten meebeleven.Goed gedaan

JanS

Bedankt voor de update. Neem alle goede veranderingen maar mee. Zo'n maand gaat minstens een jaar mee en je vergeet het nooit. Succes bij de 'tegenprestaties' - en die foto's kom ik nog een keer bekijken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood